Dlaczego nie mogę dodać więcej metrów do koszyka?
Wspomniane ograniczenie wynika głównie z kwestii dotyczących transportu.
By mimo wszystko móc zamówić wskazaną ilość, na którą nie zezwala sklep, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Postaramy się pomóc.
Czy mogę zamówić nietypowy kształt uszczelki?
W podstawowej ofercie posiadamy głównie standardowe profile.
W przypadku zainteresowania nietypowymi kształtami, prosimy o kontakt mailowy ze szczegółowym opisem poszukiwanego produktu oraz załączonym rysunkiem technicznym lub zdjęciem poglądowym. To z pewnością usprawni komunikację i pomoże w uzyskanie szybkiej odpowiedzi.
Czy istnieje możliwość otrzymania rabatu przy zamówieniu większych ilości?
Tak. Istnieje możliwość negocjacji cen przy dużych zamówieniach. W tym celu prosimy o kontakt na adres: info@centrumuszczelek.pl.
Czy sprzedawane uszczelki są zawsze w jednym odcinku?
Tak. Z rolek o długości 25m, 50m lub 100m tniemy odcinki metrowe lub ich wielokrotność.
Należy sprawdzić maksymalną długość na karcie produktu i/lub w razie wątpliwości zapytać nas o tę kwestię przed zakupem.
Czy istnieje możliwość otrzymania próbek produktów do testów?
Tak. Klient może zamówić do 5 darmowych 10 cm próbek. Wówczas pokrywa jedynie koszty transportu.
W celu zamówienia próbek prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Jak złożyć zamówienie bez rejestracji?
By zamówić bez rejestracji wystarczy nie zaznaczać pola „Stworzyć konto?” w formularzu zamówienia i podążać zgodnie z wytycznymi.
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?
Wystarczy wejść na stronę logowania, a następnie kliknąć: „Przypomnij hasło” i podać adres e-mail. Wówczas pod wskazany adres prześlemy link resetujący, który umożliwi wygenerowanie nowego hasła.
Ile kosztuje dostawa uszczelek?
Koszt dostawy jest zależny od wyboru przewoźnika.
Cennik:
– Orlen Paczka: 9,90 zł (płatność z góry)
– Kurier Pocztex: 15,40 zł (płatność z góry) i 18,50 zł (płatność przy odbiorze)
– Kurier GLS: 22,00 zł (płatność z góry) i 24,00 zł (płatność przy odbiorze)
Darmowa wysyłka od 199 zł.
Realizacja: 24-48 h roboczych.
Ile mam czasu na wpłatę środków przelewem tradycyjnym?
Klient ma 7 dni na dokonanie wpłaty. Po tym czasie anulujemy zamówienie.
Numer konta bankowego przesyłamy wraz z potwierdzeniem mailowym. Można je znaleźć także w dziale Kontakt.
Jakie formy płatności są dostępne?
Dostępne formy płatności to:
przelew tradycyjny, przelew elektroniczny, BLIK, karta płatnicza (Tpay), płatność przy odbiorze.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT. By ją otrzymać, prosimy o zaznaczenie w zamówieniu właśnie tego typu dokumentu sprzedaży i o podanie pełnych danych, wliczając w to NIP. Faktury VAT dostarczane są elektronicznie lub wraz z przesyłką.
Czy w razie czego możliwy jest zwrot towaru?
Zwrot towaru możliwy jest w ciągu 14 dni liczonych od chwili otrzymania zamówienia.
Towar musi być w oryginalnym opakowaniu, nieobcięty.
Koszt odesłania ponosi kupujący.
Szczegóły znajdują się w regulaminie sklepu.
Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?
Podstawą jest spisanie z kurierem na miejscu protokołu szkody. Bardzo dobrą praktyką jest wykonanie zdjęć, które dobrze obrazują uszkodzenia. Następnie należy skontaktować się z nami mailowo pod adresem: info@centrumuszczelek.pl
Posiadamy w firmie system monitoringu, który rejestruje cały proces pakowania produktów i składowania przesyłek na polu odkładczym w oczekiwaniu na kuriera.
